2013. február 27., szerda

MAC bemutatón jártam

Még mindig hihetetlen számomra, hogy azon kevesek között lehettem, akik a nagyközönség előtt megnézhették a MAC új, márciusi trendkiadását. Sajnos annyira magával ragadott az esemény, hogy elfelejtettem nektek fotózni, úgyhogy most a hivatalos képekből szemeztem ki nektek azokat a termékeket, amik engem megfogtak.



A kollekció alapja egyébként egy azonos című amerikai képregény, amiben Betty maga a megtestesült szerénység és jóság, míg Veronica mondhatni démoni. Mégis mindketten odavannak Archie-ért és az ő szívéért versengenek. Betty színei ezért lettek üdék és világosak, míg Veronicát inkább a mély és sötét színek jellemzik.



Betty szemceruza - Lord It Up



Betty rúzs- Betty Bright



Betty pigment- Lucky In Love



Betty rúzs- Girls Next Door



Veronica szemeruza- Designer Purple



Veronica paletta



Veronica rúzs- Daddy's Little Girl



Veronica körömlakk- Past Curfew




Limitált ecsetkészlet

Az eseményen a MAC egyik sminkese elkészítette Veronica egyik "hivatalos" sminkjét. Az eredeti face chart-hoz képest egy sokkal hétköznapibb, hordhatóbb verziót készített, ami nekem hihetetlenül megtetszett és biztos, hogy a közeljövőben megkísérlem én is elkészíteni.

Veronica face chart


Összességében nekem nagyon tetszett a rendezvény, és persze nem tértem haza üres kézzel, de szeretnék majd egy sminket készíteni a gyönyörűséggel és azáltal jobban beszámolni róla. Szerintem érdemes márciusban betérni az egyik MAC üzletbe, elég jó kis kollekciót dobtak össze! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése