2012. november 22., csütörtök

EVELINE BB krém teszt

Biztos sokan hallottatok már a BB krémekről, ha máshol nem, hát a Garnier reklámból, ez volt az első itthon is forgalmazott BB krém. Mára már legalább három vagy négy félét láthatunk a drogériák polcain, most az EVELINE termékét hoztam próbára.

Mit ígér? 
  • kiegyenlíti a bőrtónust
  • eltakarja a pirosságot és tökéletlenségeket
  • intenzíven hidratál 48 órán keresztül
  •  kisimít és világosít
  • csökkenti a fáradtság tüneteit
  • SPF 15 véd az UVA/UVB ellen
forrás:Krémmánia

Amit kapunk: A doboz egyszerű, mégsem kelt olcsó hatást, a krém egy tubusban van, a felvitele nagyon egyszerű, én simán kézzel dolgoztam el. Én a világosat vettem meg. Viszont vigyázni kell vele, halványan ugyan, de kicsit sárgás, úgyhogy az arc szélén érdemes nagyon odafigyelni, hogy ne legyen csíkos. Az illata valami fenomenális, én tegnap felkentem a kézfejemre próba ként, és egész este azt szagoltattam, kíváncsi vagyok arcon meddig marad meg. Elég sűrű a krém kinyomáskor de nagyon könnyen eldolgozható, egyáltalán nem kell belőle sok. A tubus egyébként 50 ml krémet tartalmaz, szerintem egy darabig elég lesz. Amire még érdemes odafigyelni, hogy picit fényesíti a bőrt, érdemes lepúderezni. Én a Rossmannban vettem 1399 Ft-ért, ennyit mindenképpen megér, főleg első próbára! :) De beszéljenek helyettem a képek!

Előtte


Utána

Szerintem látványos a változás. Az orrom körüli pirosság eltűnt, és tényleg egységesnek tűnik a bőröm. Összességében szerintem remek kis krém ez, ajánlom mindenkinek! :)

A végére persze nem bírtam megállni, hogy elkészítsek egy egyszerű sminket, ez az én reggeli öt perces sminkem ha aznap csak suliba vagy munkába megyek. :)


Arc: EVELINE BB krém
       GARNIER Pure Active szemkörnyékápoló
       essence 01 Bella's secret púder (Breaking Dawn TE)
       Sleek pirosító 923 Pomegrate
       essence fix&matte mattító púder

Szemek: MAYBELLINE 24H Color Tattoo 35-On and on Bronze
               MAYBELLINE ONE and ONE szempillaspirál

Ti próbáltatok már bármilyen BB krémet?

3 megjegyzés:

  1. A Garniert igen, és ez lesz a következő, amit kipróbálok! (:

    VálaszTörlés
  2. A Garniert én is próbáltam már teszterrel, meg is vettem később, de bontatlanul hever a szekrényemben...egyelőre. Túl sok alapozóm van, de valamikor csak sorra kerül. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát alapozó ügyben velem is elszaladt a ló mostanában, de már régóta akartam egy màsik BB krémet, a Garniert ugyanis egyáltalán nem használom... :))

      Törlés