2014. február 28., péntek

TESZT- Real Techniques ecsetek

Tudom, tudom... :) Most nem is fecsérelnék túl sok szót a kihagyásra, maradjunk annyiban, hogy lusta voltam, de már elmúlt, pörög a blog ezerrel. ;) Mára egy (vagyis inkább négy) tesztet hoztam nektek az aktuális kedvenceimről, a Real Techniques ecsetekről.



Nagyon régóta szerettem volna már RT ecseteket, de ez az online vásárlás még mindig nem a szívem csücske, így mindig elmaradt a dolog. Ezért amikor barcelonai utam során megláttam őket egy pláza drogériájában szinte egészen biztos vagyok benne, hogy fel is sikkantottam és maximum egy perc gondolkodás után lekaptam a polcról a legbiztatóbbat és rohantam a kasszához.




 A csomag tartalma egy kontúr-, egy alapozó-, egy korrekor/rúzs- és egy púderecset. A Real Techniques ecsetek mindegyike szintetikus szőrből készül és pihe-puhák.

Kontúrecset

Alapozóecset

Rúzsecset

Púderecset


Mindegyikről elmondható, hogy csodásan tömöttek, remekül teszik a dolgukat, tényleg öröm velük a sminkelés (mondjuk mikor nem az?). Imádom őket egytől egyik, azt hiszem mostantól nem fogok sokat vacilálni az online rendelésnél. Nálam 5/5.

 Egyébként INNEN tudjátok őket megrendelni, én tényleg ajánlom, nagyon szuper kis ecsetek, szerintem abszolút megfizethető áron. :)

Nektek van kedvenc ecsetetek vagy márkátok? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése