2014. március 4., kedd

OUTFIT- Roar

Azt hiszem eléggé belejöttem ebbe az outfit dologba, bár még mindig egy kicsit furán érzem magam az utcán pózolva ahogy az emberek jönnek-mennek mellettem. Ezek a képek két hete készültek, most sikerült eljutnom odáig, hogy egy bejegyzésbe foglaljam őket.






 





Bár nagyon alacsony vagyok, imádom a hosszú szoknyákat, ezt kifejezetten, szeretem, hogy ilyen merész, kicsit mindig jobban érzem magam ha ez van rajtam. A kabát nagy szerelem, 3000 forintért vettem a leárazások alkalmával, és már most látom, hogy le se fog szakadni rólam tavasszal és ősszel. :) A nyaklánc életem legjobb vétele Barcelonából komoly 4 euróért.

Azt hiszem egyre bátrabb vagyok az öltözködés terén, bár ez még mindig nem tavaszi trendek legjava, én jól érzem magam a szettben és ez a lényeg! :)

Nektek mi az aktuális kedvenc ruhadarabotok? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése