2013. január 21., hétfő

HAUL-essence kiárusítás

Ma is gyönyörű napra virradtunk, végre elkezdték a Rossmannokban is kiárusítani az essence kifutó termékeit. Őszintén megmondom, engem sokkal jobban izgatnak az új állandó darabok, amikről Lollynál olvashattok bővebben.
Nem is szaporítanám tovább a szót, nézzük nekem mit sikerült bezsákmányolnom a kifutó termékek közül.
csoportkép
 Lássuk őket egyenként.
( A képek minőségéért elnézést, egyszerűen képtelen vagyok jó képeket készíteni :( )

I <3 runway highlither




Stay all day hosszantartó szemhélyfesték: jim-me blue




forget it! 3in1 korrektor



my base- skin perfection




soufflé touch blush- 10 fresh apricot



qattro szemhélypúder- 01 xoxo



+2: breaking dawn pigment: 01 jacob's protection (leárazott: 599.-)
      24h hand protection balm: gingerbread chai latte (499.-)




Ezeket persze nem egyszerre vettem, első körömet a Müllerben futottam, de ott már szinte az első nap le voltak fosztva az állványok, viszont ma a rossmannban gyönyörűen feltöltött displayek fogadtak.
Persze nagyon fáj még a szívem a lakkokért, de végül is ha eddig elmentem mellettük, most sincs rájuk égető szükségem. :) Ellenben márciustól a Müllerek elkezdik forgalmazni az OPI lakkokat, úgyhogy legalább most van mire félretenni! :)

Ti terveztek valamit venni a kiárusított termékek közül?

1 megjegyzés:

  1. Szia! :) Ha gondolod nézz be hozzám, épp Essence Stay All Day szemhéjfestéket lehet nyerni! :)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés