2013. január 8., kedd

Napi smink- Coral crush

Mostanában nagyon ritkán mozdulok ki itthonról, de ha mégis, általában dolgozni megyek oda meg ritkán sminkelek. Ma úgy döntöttem, hogy, habár csak vásárolni, és dolgozni megyek, ennyi jár nekem, úgyhogy kisminkeltem magam.
Elég alap a smink, szinte unalmas de nagyon szeretem, amikor nem buliba megyek az esetek 90 százalékában ezt készítem el, kivéve a Max Factor ajakfilcet ami új szerzeményem, de tuti, hogy sokat fogom használni mert imádom! :)






Terméklista
Arc: Maybelline Affinitone alapozó (03 Light sand beige)
Garnier Pure Active szemkörnyékápoló
Sleek pirosító (923 Pomegrante)
Max Factor Creme puff púder (55)

Szem: Maybelline 24H Color Tattoo (35 On and on Bronze)
Sleek Au Naturel paletta (Taupe a szemzgba, Moss satírozva)
Maybelline the Colossal Volum' express szempillaspirál 

Száj: Max Factor Lipfinity Lip Tint (07 coral crush)


Egyébként nagyon érik már egy bulis, erősebb smink készítése, a következő mindenképpen az lesz! :)



2 megjegyzés:

  1. Erősebb sminknek mondjuk felkerülhetett volna a szilveszteri alkotásod. :P :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is arra gondoltam, szerintem holnap újra alkotom. :)

    VálaszTörlés